Press Releases 2017-09-06T17:50:16+00:00

Lauritz.com group A/S delårsrapport Q2 2016

• 2016-08-24
Selskabsmeddelelse nr. 03/2016 Til: NASDAQ Stockholm København, 24. august 2016 Lauritz.com group A/S delårsrapport Q2 2016 Lauritz.com group A/S offentliggører sin delårsrapport for Q2 2016 som viser en fremgang i adjusted EBITDA på 22% for først halvår 2016 sammenlignet med første halvår 2015. (...)

Lauritz.com group A/S' extraordinary general meeting

• 2016-08-11
Company announcement no. 02/2016 To: NASDAQ Stockholm Copenhagen, 11 August 2016 Lauritz.com group A/S' extraordinary general meeting On 11 August 2016, Henrik Blomquist and Josephine Salenstedt have been elected as new members of the Board of Directors in Lauritz.com Group A/S on the ekstraord (...)

Lauritz.com group A/S' afholdelse af ekstraordinær generalforsamling

• 2016-08-11
Selskabsmeddelelse nr. 02/2016 Til: NASDAQ Stockholm København, 11. august 2016 Lauritz.com group A/S' afholdelse af ekstraordinær generalforsamling Den 11. august er Henrik Blomquist og Josephine Salenstadt valgt til bestyrelsen i Lauritz.com Group A/S på den ekstraordinære generalforsamling.  (...)